Terbaeklah Kamooo...!

Tuesday, July 5, 2011

Back To School........ =)

Kembali Ke Sekolah.....hehe
yelah..aku da abes praktikal meyhh..
now, at my lovely campus, uitm puncak alam...

hari ni baru hari kedua klas..
tapi dah sem 5 ni subjek dah tak sebanyak sem2 lepas..
alhamdulillah.. aku tak de repeat pape paper...
juz risau menuggu result sem ni..
maklumlah..praktikal aku dah cam hape rasenya..
markah pon org kata paras2 hidung..huhu
tak pelah.. klu tak, tak study la namenye..

tapi.....
still ade rase kosong untuk sem ni...
setiap tahun, n setiap sem mesti ade kwn2 aku
yang tinggalkan kami semua...
aku tau, mungkin rezeki dorang bkn kat sini..
tapi, tak kurang jugak yg dapat tawaran SPA..
untuk sem ni,
kawan aku yg jugak ex-hosmate aku masa tahun 1,
hamizah, dapat tawaran study tuk jd juru x-ray..
dia sekarang study kt KSKB Sg.Buloh..
i wish the best for her..
itu rezeki dan perjalanan hidup dia..
aku n kawan2 lak still berjuang utk same2 grad nanti..
insyaAllah...;)

untuk sem ni plak,
rase makin takut bila dah jd makin senior ni...
wlwpon subjek tak banyak (juz 3 paper),
tapi subjek pon boley tahan susa...huhu
ape tak nye, dua subjek Mr.J pegang..
lw dia yg pegang, viva sepanjang masa la gamaknye..huhu
oopsss..
bkn kete viva ye...
tp viva tu stand for praktikal exam..
hope sem ni ok2 saje...
now, busy nak siapkan case study report..huhu
tak tido mlm den jawab nye niehhh...
k lah, mata pon dah layu...
tilam pon dh menuggu... ;D
gudnite...

---- BYE!----

No comments:

Post a Comment