Terbaeklah Kamooo...!

Wednesday, June 15, 2011

No Title....

salam ukhwah...
mata dah mula layu je niehh..
tapi still menghadap depan laptop..
kalau ikut hati, dari pas maghrib td aku dh dibuai mimpi agknye..
hehehe..
case study meyhhh...mne leh tido..
nk tido pon, aku rase sampai termimpi2 benda niehh..
punyelah hebat penangan keje tak siap ni kan.. ; )
manyak penat lorhhh ini mata..
aku present next week..so, slide 'dalam perjalanan' la ni..;)
bila tido lambat, kompem g keje sok mata pon cm tak leh bkak..
yelah.. aku praktikal bkn duduk je..
pegi awal, lik lambat..ble da keje nanti pn sme jgk..
stiap hari kena jln pegi ke wad...
ditambah plak dgn prangai patient yg kdang2 mnguji
tahap ksabaran aku...
nasib baik just fkir aku nk yg terbaek untuk dorang..



kelmarin dapat brita bahwa lecturer dtg visit..
nak kena wt praktikal exam la tu..hadoiii
maybe next week..
haiishhh... lemah aku dengar...
bukan pe...
aku lagi suka wat bhagian kanak2 dr org dwasa..
susa meyhhh 'deal' dengan org beso ni..hehe
tapi pepun, mne leh plih patient kn..
just go on with them je la..
lecturer lak?
hurmmmm.......
no komen...leh tahan jgk dahsyat nye..huhu
sangat popular dgn hospital2 negri jhor..
redha saje la jawab nye... ; (



2 minggu lebih je lagi...
tak sabar untuk habis...
rindu untuk g kuliah semula..
baru aku tw seronoknye bila live ni pegi n lik kelas je..
(pdahal sebelom ni mlas giler bab g kelas..hahaha)
yelah...dnia bkerja bukan senang..
very challenging...
boley tak nak belajar seumur hidup??
hehehehehe...



tapi kehidupan ni kan setiap hari kita belajar..
pelajaran tu tiada penghujungnya..
wlaupun sekecik2 benda, pelajaran tu tetap ade..
belajar tu bkn pada buku je,
so, aku nak belajar selamanya..
; )



--Selamat Malam--
^__^

No comments:

Post a Comment