Terbaeklah Kamooo...!

Thursday, July 28, 2011

Stress Management : )

salam ukhwah.....
dah lame rasenye aku tak meng'update' belog niehh..:))
busy..? emm..tak la sangat.. hehe
tapi line tenet kt sini yg hampeh m'jadikan aku batalkan niat
nak mengupdate any new entry..
walaupon gune 'berukband' , tp blok aku duduk kali ni
manyak sloww maa line maxis...
tak pon, memang 'berukband' ni yg smakin lama makan tuan !
pheuww~~ sabo jerr ;p


yeahh.. my new title : stress management ;)
sebenarnye aku bkanlah nk citer pasal stress
or ape jadah 'nate' stress ni.. hee
tapi sok aku akan jd facilitator tuk satu program ,
: BENGKEL STRESS MANAGEMENT :
student kos2 lain akan join jugak sbgai pserta..
tapi, ajk n sume faci adalah student kos aku
sebab program ni mmg dianjurkan oleh prsatuan pelajar ktorng
dengan kerjasama unit kaunseling UiTM..
agpon, entah mcm mane aku terlebih rajin lak
jd faci tuk prgram ni ...
pepun, bila lagi nk jd rajin..ye dak ?? hehe
pape pown, roger2 la poster kt bawah ni
untuk keterangan lanjut...he3~~
(cehh..promote lak)



so.. sok la program ni 'berlaku'... ;)
hope sume berjalan lancar...
wish me luck yawwww!
;P

No comments:

Post a Comment