Terbaeklah Kamooo...!

Saturday, February 26, 2011

Sepetang Bersama Mereka...

hari ini 26 februari 2011....:p
kejadian ini berlaku pada jam lebey kurang 6 petang di
pondok atas bukit berhampiran kawasan kolej kediaman rafflesia,
uitm puncak alam, selangor..
(walaupon kediaman mangsa2 ini di kolej kediaman angsana,
tapi mereka dah tersesat ke kawasan kolej kediaman rafflesia...:))
dah macam Karam Singh Walia lak kn...
(sape x kenal encik singh ni, anggaplah muka dia cam bapak korang. cuma hensem cket je..)
hehehehehe
cume tangan aku je x terangkat2 n aku tak pandai nak bermadah bahasa cam dia..;)
yang sebeno nye teman ni nak citer sikit kejadian yang 'happen' petang td..
sorry..bahasa belacan sikit mlm ni..
cam orang2 muda slalu kata, citer ni tak la gempak sangat der..
(ntah ape jadah dorang tukar name 'bro' jadi 'der'.. papehal sedap jgk bunyi nye..hehe)
sudah, sudah, sudah......
merapu tak abes2.. lari dari tajuk..
tak de apa pon aku nak citer sebenarnya..
cuma nak berkongsi sdikit pengalaman aku dengan kawan2..
bak kata orang, benda ni cam bese2 je..
semua orang pon boleh buat..
tapi apa yang aku nak share kat sini ialah nilai sebuah persahabatan...
dua tahun aku kat sini, macam2 perangai kawan2 aku ni..
tapi kenangan ngan dorang, memang aku x kan lupa smpai bila2..
petang tadi balik je dari man'tapau' mkanan kt kafe rafflesia,
ktorang pon pegi la melepak jap kt gazebo (bahasa lainnye pondok)
nun kat atas bukit tuu..
(lw x tw tempat ni, buat2 la tw..;))
maklumlah, tension kot lw duk terperap je kt bilik tu...hehe
so, sempatla ambik gambar..
tapi kamera pon dari henpon murah kn...mana nak clear sangat...


sempat amik gambar aiskrim cornetto yg harga dia RM2.80..
(walaupon tak la mahal mane, tp sedap wooo...hehe)




muka-muka kebosanan kawan-kawan aku...ke kenyang makan aiskrim..
kompius2...hehe
(amira, amiza, atiqa)




senyum sokmo la mira..!




pemandangan kafe rafflesia ..




sesekali berposing pe salahnye..nk jadi model iklan tak lepas..;p



cehhhh...nak jugak posing maut dorang nih.. tak pe la..
bila ag nk posing kan..heee



sempat lagi letak gambar kaki...meh2 pilih kasut mana mau..


fuuuhhhhh....
letih kot upload gambo dengan keadaan broadband aku yang semakin lama makan tuan!
(alahai maxis..nasib baiklah kau banyak berjasa kt aku..
kalau tak, dah lame aku 'thrown away' kau masuk 'drain'...hee)
ade lg gambar yg nk di upload..
tapi keadaan tak mengizinkan..huhu..
walaupun tak sume gambar masuk,
nilai sebuah persahabatan tu takkan dapat kat mane2..
bagi aku walau sejahat mana sahabat tu,
dorang tetap pernah menyerikan hari2 suram kita..
yang akan membuatkan aku dan semua org pun akan tersenyum bila teringat kt kwn2 kita..
walaupon gambar2 kwn2 lain tak de kat sini,
aku tetap sayang kawan2 aku..
i love u all..mmuuaahhh !! =p



No comments:

Post a Comment