Terbaeklah Kamooo...!

Monday, February 28, 2011

Akan Ku Jumpa...

akan ku jumpa???
sape yang aku nak jumpa...?? cam wanted person jerr..hee
kalau la diberi pilihan untuk jumpa someone, mestilah aku nak jumpa Takuya Kimura..
haaa..kenal tak?? ;p
kalau tak kenal, tu la pelakon jepun yang sweet sangat muka dia..(menggedik jap ;p)
cair beb tengok muka dia..haha..


haa.. ni la cik abe takuya kimura...
awat la muka ko ni comey sangat..=p

uishhh....
dah2..stop2..
tengok gambar je boleh laa..nak jumpa, sampai bila2 pon aku tak jumpa..
tak pelah.. Takuya di hatiku...ngeh3~
adushhh..lari topik lagi blog aku kali ni..hehe
sebenarnya Akan Ku Jumpa tu kan tajuk lagu..
aku suka sangat lagu yang si Azfar nyanyi ni..
lagu jeww... orang nya tak minat la plak..^^,
penuh makna lagu ni...
even kepala aku melayan lagu2 indie..


yang ni pulak gambar azfar..
populariti dia naik sebab lagu ni...;p

disebabkan aku suka sangat kat lagu ni,
maka sudilah aku berkongsi lirik lagu ni kat blog..
so, layann...
nak dengar lagu, download la sendiri...;)

Akan Ku Jumpa- Azfar

Ku mengatur langkahku,
Berjalan tanpa bayang2 mu,
Langit dan bumi setia menemaniku..
Matahari menyinar,
Tak pernah berpihak padaku,
Ku kepanasan tanpa,
Perlindungan-mu..
Hari berganti hari,
Aku masih teguh menanti,
Hadir diri-mu,
Dalam hidupku ini...
Rasa kecewa ada,
Bila kaki penat berlari,
Namun yakinku kau akan ku temui...
Ku takkan pernah cuba berhenti,
Langkahku mencari cinta,
Yang ku tahu hanya tuk diriku,
Kan ku cari..
Sampai hujung dunia..
Kerna ku tahu akan ku jumpa dirimu,
Dan akan ku terus,
Menempuhi mimpi2 ku selalu..
Ku lihat semua gembira,
Bila mengenali erti cinta,
Senyuman ku beri hanya duka,
Bila ingin teman tuk berbicara..
Cinta jangan sembunyi,
Mataku kabur mencari,
Hadirlah dalam hidupku ini..
Cinta jangan engkau pergi,
Bila langkahku cuba,
Untuk mengejar dirimu........

yezzzaaa...
tu lah dia lirik lagu kepada tajuk entri aku ni..:)
ok, c u next time..


No comments:

Post a Comment