Terbaeklah Kamooo...!

Tuesday, December 4, 2012

My Day !

Assalamualaikum w.b.t... 
Dah lama rasanya aku tak update entri kan..:)
Terlalu banyak ceritera sebenarnya yang ingin di update..
Tapi kerana sibuk, maka blog ini pon berhabuk.. hehe


Ok.. Tak nak bebel lama-lama.. :p
 My Day !
Yezza... Setelah beberapa purnama aku menelaah ilmu,
maka tibalah hari yang di tunggu.. 
Hari bergraduasi atau nama saintifiknya konvokesyen..hehe
Alhamdulillah.. Pada 25 November 2012 (Ahad),
Segalanya berjalan lancar..
Walaupun emak dengan bapak aku tak dapat hadir pada hari ni,
(kerana mereka baru tiba beberapa hari dari Tanah Suci),
tapi thanx a lot to my brother (along n wife)
kerana sudi untuk melihat adik mu ini bergraduasi.. :)


Picta ini sudah selamat di edit.. Hehe


Maka, dengan ini secara rasminya aku telah menjadi
Alumni Universiti Teknologi MARA (UiTM)..
Gembira tapi sedih jugak kerana aku masih merindui zaman pengajian..
In Shaa Allah, jika di beri peluang dan di panjangkan usia,
aku ingin sekali menyambung pengajian di peringkat yang lebih tinggi..


Ok.. Malas nak upload gambar banyak-banyak..
Cukup cukup sudah la tu..hehehe
Pepun, kejayaan aku hari ini tidak akan dapat di capai tanpa
mereka-mereka yang berada di sisi ku...


Untuk emak dan bapak,
Tanpa kalian, tiada lah aku di dunia ini..
Terima kasih kerana mendidikku dengan sempurna,
Memberi kasih sayang kalian yang tidak berbelah bahagi,
Dan menjadikan aku insan yang paling bersyukur 
di dunia ini dengan kesederhaan hidup tapi
dilimpahi dengan kesempurnaan..
Doa dan redha kalian sentiasa ku harapkan di sepanjang hidup ini.. :')

 
Untuk abang-abang dan kakak-kakak,
terima kasih aku ucapkan atas segala bantuan
yang diberikan sepanjang kehidupan ini..
Kasih sayang dan bantuan kalian selama ini,
tidak dapat aku balas dengan harta dan kata-kata..
Pengorbanan kalian akan sentiasa tersemat di hati ini..
Semoga ikatan kekeluargaan kita akan kekal abadi selamanya.. :)


Dan buat si dia yang teristimewa... (blushing *.*) hehe
Tiada kata yang dapat aku ungkapkan melainkan
Alhamdulillah dan rasa syukur kerana engkau
masih di sisi ku sehingga ke hari ini..
Dan aku berharap perhubungan ini akan menjadi yang halal
 satu hari nanti dan akan kekal selamanya..
Terima kasih kerana sentiasa memberi semangat dan
sokongan sepanjang pengajian ku selama ini..
Engkau sentiasa setia mendengar keluh kesah,
suka duka dan tawa gembira aku..:)
Engkau lah sahabat, engkau lah teman, dan 
jika di makbulkan doa kita, engkaulah imam ku until Jannah.. :')
Dan terima kasih juga kerana 
engkau telah memberikan aku bukti bahawa 
 percintaan itu adalah penguat semangat dan sumber kejayaan,
bukan kegagalan... Thanx a lot..


Terima kasih juga buat teman-teman seperjuangan,
kerana sama-sama melalui kehidupan
sebagai seorang student...
Now, we are grad together ! Alhamdulillah.. :)
Oh ya, untuk para pendidik ku yang ku sayangi,
terima kasih buat para Dr., Encik, Puan dan Cik... Hehe
Jasa kalian ku sanjung selamanya..


Okay.. Inilah insan-insan di belakangku selama ni..
Doa kalian sentiasa mengiringi langkah ku.. :)
TERIMA KASIH ANDA SEMUA !! 








No comments:

Post a Comment