Terbaeklah Kamooo...!

Friday, October 26, 2012

Salam AidilAdha

Assalamulaikum w.b.t.. Salam ukhwah..
Alhamdulillah hari ni aku masih mampu untuk menulis
walaupun mata dah agak berpinar 
di sebabkan dari tadi sibuk menyiapkan hal-hal berkaitan 
konvokesyen di dunia hujung jari ni . :) 


::SALAM AIDILADHA::
Ikhlas : Cik Zeeda :) 
jimat kredit... hehehe


Ok.. Lagi sekali aku nak ucapkan selamat menyambut 
Hari Raya AidilAdha buat seluruh umat Islam
di Malaysia dan jemaah-jemaah haji Malaysia di Mekah..
Semoga kita akan bertemu lagi pada AidilAdha tahun depan.
InsyaAllah..
Raya haji tahun ni, aku tak balik kampung pun..:(
First, tiket dah tak ada..
Second, emak dengan bapak aku pulak tunai ibadah haji..
So, kakak aku kata,
tak pelah.. Tak payah la balik sebab parents aku tak ada,
isnin aku dah keje, mesti ahad kelam kabut nak balik..
Hmmm.. Baiklah kakak ku..:(
Pepun, Alhamdulillah sebab aku masih ada abang 
di Shah Alam.. Aku balik rumah dia semalam petang..
Untuk Abg Lan, tenkiu sebab amek adik 
kat petaling jaya semalam ..
Jasa anda akan ku kenang selamanya.. :)


Tapi tu la.. Raya kat bandar tak sama macam kat kampung..
Tak pelah.. Untuk tahun ni aje..
Hope tahun depan boleh raya kat kampung..


Kepada yang buat ibadah korban pada tahun ini,
Alhamdulillah.. Semoga Allah S.W.T memberi 
rahmat dan pahala yang tinggi kepada kalian.. 
Mudah-mudahan akan ada rezeki lagi untuk kalian
menunaikan ibadah korban pada tahun akan datang..
InsyaAllah..




>> Peace yaww !! Selamat malam<<

No comments:

Post a Comment