Terbaeklah Kamooo...!

Saturday, October 20, 2012

Aku Terima Nikahnya

Assalamualaikum..
Selepas hampir dua bulan menyepi, now today baru aku 
update entri baru.. Heee..
Hari ni baru aku perasan ada new follower yang follow blog aku..
Kepada anda yg berkenaan, terima kasih aku ucapkan.. :)  
Sesungguhnya blog ini tidak lah menarik..
Simple. Hanya cerita aku. :)


>>AKU TERIMA NIKAHNYA<<


Oppss !! Jangan salah faham.. :)
Bukan aku yang sudah bernikah dan dinikahi...
Tak sampai seru lagi..
Itu hanya tajuk entri saja meyhh.. :)
Ha, tengok plak gambar kat bawah ni..
(credit to : Mr. Google yg kacak, cantik, hensem lagi menawan..keh3)



 Wahhhh... Kacak dan cantik mereka berdua kan..heeee
So, inilah gambar yang berkait dengan 
tajuk entri aku kali ni..
 'Aku Terima Nikahnya' hanyalah sebuah filem..
Hari ni aku dgn roomate aku, Amira, pergi lah tengok citer ni
kat Mid Valley Megamall..  
Almaklumlah, hari ni tak keje, so merayau lah..
(Walaupun aku demam hari ni..) ;)


(Again, credit to : Mr. Google. Anda banyak berjasa kepadaku..) :)


Cerita 'Aku Terima Nikahnya' tadi start pada pukul 1.30 ptg..
Tepat jam 3 ptg, citer pon dah the end..
Bagi aku, not bad citer ni.. 
Walaupun agak simple, tapi jalan cerita dia mudah difahami..
(dah macam pengulas filem plak aku ni ye..hehe)


Ok lah.. Aku bagi sinopsis sikit pasal citer ni..
Ni based kepada apa yang aku tengok tadi la ye..
Tak de copy paste dari mana-mana.. :)
Mengisahkan tentang Alisa (Nora Danish) yang bahagia 
bila dia dah selamat bernikah dengan Johan (Adi Putra)..
Kehidupan lepas kahwin antara mereka ni bahagia sangat
sampai lah satu hari Johan accident..
 Accident tu jadi masa Johan joging n dia dirempuh kereta..
Johan koma sebulan..
Bila lepas sedar dari koma, Johan langsung tak ingat 
siapa Alisa n dia tak ingat Alisa ialah isteri yang dulu dinikahi..
Macam2 cara yang Alisa buat untuk pulihkan ingatan suami dia..
Tapi banyak konflik yang terjadi..
So, nak tau citer penuh, boleh lah anda-anda 
semua pergi meng'kaya'kan mana2 pnggung wayang..hehe
Tak pun menambahkan lagi kerajinan 'Mr.Google'
untuk search and download citer ni..:)))


 Ok ! Mata aku pun dah nak melabuhkan tirainya ni..
Kalau panjang umur kita jumpa lagi ! :)
:::::Salam ukhwah:::::


No comments:

Post a Comment