Terbaeklah Kamooo...!

Monday, April 9, 2012

Hati Ini Milik Siapa??

Salam..Mata sudah mula mengantuk..
Tapi jari masih mahu menaip...
Abaikan tajuk entri ni..
Tiada kena mengena antara yang hidup atau sudah tiada.. :)

Terdetik kat hati ni nak menulis entri ni bila adalah
seorang member aku ni bertanya,
" aku dengar kau dah dah de yg berpunya, tapi relax je
cam tak de gaya org bercinta.."
Aku tersenyum.. Aku balas,
" camne gaya org bercinta..?"

Dia sambung lagi,
" haishh kau ni.. tanye cam budak kecik.. yelah, org lain yg ade pakwe,
kuar 'date', amik gamba sama2 pastu letak kat blog.. kalau
boleh, kt blog tu sebesar2 alam gambar dorang.. ni aku tengok
blog kau ni tak de pun gamba 'boy' tu.. kau pun relax je
tak de sebok dgn henpon 24 jam.."
haaa...tu dia... panjang lebar dia balas..
tak pelah..

itu idea positif dari dia.. ;)

Hmm.. Sangat selalu aku dapat s0alan cepu emas camtu..
Kepada mereka yg bertanya, aku hargai sangat2..
Kepada mereka yg mengenali aku, mereka akan kenal
aku dan diri aku..


Tak pernah lagi aku pos entri yg berkaitan perkara mcm ni.. :)
Hati ini sudah di isi, tapi belum memiliki..
Kenapa??
Kerana.. Aku masih milik mak bapak dan keluarga aku..
Aku masih lagi menjadi amanah Allah S.W.T untuk mereka mendidik aku..
Aku masih lagi menjadi tanggunggjawab mereka..
Hati ini akan dia miliki seandainya satu hari nanti
Allah S.W.T memakbulkan doa kami untuk menjadi yg halal..
Masa depan aku dan dia masih jauh..
Aku di sini dan dia di sana..mengejar ilmu untuk capai impian..

Sama2 memberi semangat untuk berjaya..
Bersyukur kerana Allah S.W.T memberi peluang
untuk aku mengenali dia..

Bila semakin dewasa, aku semakin matang..
Perasaan cinta adalah anugerah terindah dari-Nya..
Cinta bukan untuk suka2 dan sehari dua..
Tapi perasaan itu adalah landasan untuk perhubungan yg halal
sehingga ke akhir hayat..

Tapi maaf.. Aku tiada gambar2 insan di hati ni untuk tatapan umum.
Kerana itu c
ara aku..
Biarlah orang lain mengenali dia dgn cara masing2..
Bukan kerana aku..




So, malam sudah berganti pagi,
insyaAllah kita berjumpa lagi.... ^_^

No comments:

Post a Comment