Terbaeklah Kamooo...!

Wednesday, March 21, 2012

First Post in 2012 :)

Salam... Yeah.. First entri in 2012..

Dah bosan aku 'ghaibkan' diri dari blog ni, then hari ni aku muncul kembali.. ;) Kekok plak rasanye bila dah lama tak menaip papan kekunci Compaq CQ40 ni.. Ada juga manusia di luar sana yang bertanya kenapa blog ni semakin sunyi.. The main reason is aku sibuk sejak praktikal di Melaka tempoh hari... Now, aku baru habiskan sesi klinikal dalam tempoh baru tiga minggu ni... Sekarang duduk rumah tanam anggur.. =D

Terlalu banyak perkara yang berlaku sepanjang tahun 2012 ni.. Haihh, tak mampu rasanya aku nak me'rewind' balik setiap perkara yang terjadi... Malam ni pun tak tahu ape benda yang aku nak tulis.. Hehehe.. Bila dah menjadi penganggur bertauliah ni, mula lah rindu nak pergi kelas macam kat kampus dulu2 (ceh, cam bertahun jek aku tinggalkan kampus)... Siyes meyhh.. Aku betul2 rindu nak buat asignment, pergi lab, kelas and library (library tu pon sebab terdesak nak siapkan asignment..hehe)... Paling tak lupa, kelas with Mr. J.. Terbaekk.. Aku siap tertido setiap kali kelas and lab dia.. But, bila pergi klinikal, segala curahan ilmu yang dia bagi, memang berguna... Thanx a lot to him~~ :D

Ok.. Next time aku akan menulis lagi.. Kepala suda ting tong, katil suda panggil.. ~CHOWW~

No comments:

Post a Comment