Terbaeklah Kamooo...!

Wednesday, October 26, 2011

Ujian Itu Sebagai Peringatan

salam ukhwah blogger sekalian. .

dah lame rasenye aku tak meng'update' blog nie. .
rindu sangat2. .

tapi bila dah kt rumah nie, macam2 benda aku buat. .
sampai terlupa pada blog yang 1 nie. .
sorry morry dear. . . :)

now. . .
i am got fever since two days. . huhu
tapi tak la seteruk demam yang lepas. . .
Emak kata tiap bulan aku demam. . .
(seorang ibu pasti risau akan anaknya. . )
sorry mom. . .

aku tak nak menyusahkan dia. . .
tapi sudah sedia maklum,
aku memang ada masalah dengan antibody aku sendiri. .
antibody aku lemah, senang kena jangkitan. . .
itu pon menurut kata 'tuan doktor' masa aku g check dahulu kala. .
tak pelah. . .
dah kira bersyukur sangat2 bila Allah S.W.T bagi aku peluang untuk terus hidup
sampai hari ini...
Alhamdulillah. . .



bg aku, demam atau segala penyakit tu adalah ujian yang Allah bg kat kita sebagai satu peringatan. . .
peringatan bahawa Dia sangat menyayangi kita. . .
Dia nak menilai sejauh mana tahap kesabaran kita. .
mungkin masa sihat, kita lupa atau alpa kepada-Nya. .
jadi bila Dia bagi kita satu ujian, InsyaAllah kita akan mengingati-Nya kembali. .

so, mlm ni tak larat nk membebel pnjang2. . hehe
time to sleep meyhhh. . .
fenin n berat je rasa kepala ni. .

gudnitezzz. . . :)



p/s : naseb baik aku demam tak rupa gini...hehehe

~~ CHOWW~~


No comments:

Post a Comment