Terbaeklah Kamooo...!

Sunday, May 15, 2011

Praktikal Yaww!

assalamualaikum....:)
ya ya ya ya....hari ni aku boleh tersenyum..
bukan ke senyum tu 1 sedekah.. ;)


hari ni aku menulis masa aku dah sampai kat muar..
ehh..nape muar???
aiyoooo..esok aku dah start praktikal meyhh..
aku praktikal kat Hospital Pakar Sultanah Fatimah, muar..:)
kali ni aku wat praktikal tuk sbjek ortho-surgical...
aku kena 'deal' dan 'berurusan' dgn patient yg patah tulang, terbakar dan
yang sewaktu dengannya..heee
(agak ngeri jgk sbnarnye...hehe)
ortho-surgical ni susa cket bg aku klu nk dbandingkan dgn pediatric..
maybe aku lbey suka 'bekerja' dgn budak2..hehe
tapi ni la tugas aku masa dh keje naty..
suka atau tak, aku kena pegi jugak prktikal ni..
(wlaupon aku rase cm belum cukup segala ilmu yg ada....huhu)


GO ZEDA ! GO ZEDA ! GO ! hehehe


hmm..tp nasib baik praktikal kt muar..
tak payah sewa rumah..
aku 'menumpang' sekejap kat umah abg aku, abg mil..hehe
tapi beselah, umah org bujang..duk sorng plak tu..
pham2 je la.. cm tongkang pecah dah aku tngk..haha..
tak pelah 7 mnggu ni je...
lpas 7 mnggu ni aku akan 'berlepas' balik ke kampus..hehe


so, wish me gud luck yawww !!

~~TAMAT~~

No comments:

Post a Comment