Terbaeklah Kamooo...!

Friday, April 22, 2011

Exam MOOddddd......

haloooo.... ;D
aisey...bulan ni jerk da jarang meyhh aku update blog..
naseb baek lerr blog aku niehh tak ramai lg 'pengikut'..haha
maklum saje la....aku dh start exam lorhhh...
attention and concentration sepenuhnya kat exam.. (poyo jekk..)
;)


ya ya ya ya...hari ni...
kenapa dgn hari niehhh..??
saje jerr nk tulis...hehe
sebenarnye nak berkongsi rasa lega aku kt blog aku ni laaa..
lega bkn abes exam meyhh...
tapi lega sebab dah lepas meng'exam'kn diri aku ni kat killer paper sem nieyy..huhu
paper subjek MEDICAL AND NEUROLOGY suda lepass..;D
bukan pe....subjek ni manyak susa la ini sem...huhu
paper lain pon susa jugak...
tapi paper neuro ni mmang mnguji stamina mental aku..haha
ape tak nye, hari ni ngn semalam je dua2 paper subjek ni..
agak tingtong jugak la mnggu ni..hehehe


(kalau lahh paper neuro aku cmni boley la jugak aku 'tembak'
jawapan...hehe)


tapi tak boley la hepy sangat...;)
hari ahad ni subjek PSYCHIATRIC INTERVENTION lak...
jgn pasni aku lak yg jadi 'sakai' dah la ye...hehe
adushhh...poning palo denn..
dari dok study medic neuro tetiba study psychtric lak..
sangat hebat kalau otak aku boley mnyerap semuanya..
hahaha...


pepun... exam still kena teruskan..
study sehabis yang boley...
bila lg kan aku nak berlumba secara sihat ngn kawan2 aku...;D
yg penting, aku hanya mmpu bertawakal ble dh berusaha..
wish me luck yaww !



~~C U AGAIN~~

No comments:

Post a Comment