Terbaeklah Kamooo...!

Sunday, January 20, 2013

Post Tiada Tajuk

Assalamualaikum w.b.t..
Baik. Ini entri kedua untuk tahun 2013.. Hoho
Sebenarnya tiada apa yang aku nak share..
Hanya menulis ikut rentak jari, gerak hati.
Saja aku menulis selepas beberapa hari penat menyiapkan kerja yang 
macam dah tiada hari esok. :p


Alhamdulillah.. Akhirnya siap juga IEP budak-budak kat NASOM ni.
Aku ingat masa student je dulu penat buat kerja typing ni.
Tapi bila dah kerja pun lagi banyak kena buat.
Hope esok aku boleh pergi kerja dengan tenang.
( Oh bos, jangnlah kau reject IEP tu! ) Hehe 


Diam tak diam, ada la beberapa purnama juga aku dah kerja kat NASOM. :)
Sebenarnya aku ada plan nak apply untuk pindah kerja.
Pindah dari NASOM Petaling Jaya ke NASOM cawangan negeri Johor.
Tapi entah bila permohonan tu nak mendapat jawapan..
Seronok kerja kat tempat orang, tapi lagi seronok kat tempat sendiri kan.. ;p

 
Macam-macam ada kat KL ni.
Tapi kadang-kadang aku terfikir entah apa yang best nye kat sini.. Haha
Mungkin orang perempuan suka tempat-tempat shopping kat sini.
Belakang rumah aku ni pun ada mall.. Mana tak seronok kan? =)
Tapi yang tak best nye rumah ni betul-betul sebelah Federal Highway.
Cuma di pisahkan dengan susunan tembok-tembok JKR.. 
Pepun, syukur Alhamdulillah sebab aku dapat rumah sewa yang selesa.
Corner lot plak tu. Harga pun tak cecah 1K sebulan.
Kesian bila ada kawan-kawan aku yang menyewa bilik area KL 
boleh cecah sampai Rm500 sebulan..  
 Tapi walau ape pun, niat nak pindah negeri sendiri perlu di teruskan ! =)


Okay... Hari dah lewat...
Esok mau kerja..
( Tak sabar tunggu cuti umum Thaipusam ) =)


*_________________________*

 

No comments:

Post a Comment